Tamas

تماس با ما

.

شرکت صنایع امرسان، با توجه به چشم اندازهای آتی و گسترش سبد فروش محصولات خود در حوزه لوازم خانگی و ارج نهادن به مشتریان گرامی اطلاعات تماس خود را ارائه می نماید. شما عزیزان می توانید جهت برقراری ارتباط با شرکت صنایع امرسان از اطلاعات تماس زیر استفاده نمایید.
در فرم تماس با ما با ارسال نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود مارا در جهت بهبود هرچه بهتر خدمات و کیفیت محصولات یاری نمایید.

تماس با کارخانه: 35014000-021 

تماس با خدمات پس از فروش:35711-021

آدرس ایمیل: Info@Emersun.ir

newq1 (1)

1.آیا هزینه ایاب وذهاب در زمان نصب بر عهده مشتری است؟

- خیر.مگر خارج از محدوده نماینده باشد.

2.چه زمانی یک محصول از شرایط گارانتی خارج می شود؟

- انجام تعمیرات و دستکاری محصول توسط افراد غیرمجاز - بلایای طبیعی مثل سیل،زلزله و ... - استفاده غیراصولی مغایر با کاربری پیش بینی شده برای محصول - ضربه خوردگی ها، شکستگی ها و ...

3.شروع گارانتی از چه زمانی است؟

- از تاریخ نصب توسط نماینده خدمات به مدت 36 ماه است.در صورتی که این نصب توسط مشتری انجام شود این مدت از تاریخ تولید لحاظ می گردد.

4.درخواست نصب یا تعمیر محصول را چگونه و از چه طریقی باید ارائه کرد؟

- تماس با مرکز خدمات مشتریان امرسان به شماره 02135711 - ارسال حرف   جهت نصب به شماره 02135711 - ورود به سایت از آدرس  www.35711.ir  و ثبت درخواست سرویس نصب یا تعمیر

5.در صورتی که شکایتی از سرویسکاران یا کیفیت محصول وجود داشت چه باید کرد؟

- تماس با مرکز خدمات مشتریان امرسان به شماره 02135711 - ورود به سایت از آدرسwww.35711.ir   و ثبت پرونده انتقاد ،پیشنهاد و ... و دریافت کد رهگیری
فرم تماس