35711

در این سامانه سعی شده راه های ارتباط مشتری با سازمان خدمات پس از فروش به حد قابل توجهی افزایش پیدا کند.

در گذشته ای نه چندان دور این امکان از طریق تلفن امکان پذیر بوده که آن هم محدودیت های خاص خود را داشت.

در حال حاضر راه های ارتباطی که در این سامانه طراحی شده به شرح ذیل است:

1-راه اندازی مرکز تماس 35711:

  اکثر تماس های ورودی و خروجی مرتبط با بخش خدمات مشتریان را ساماندهی می کند. در این مرکز کلیه مکالمات ضبط شده و اطلاعات تماس مشتریان و سوابق آنها در نرم افزار ذخیره می گردد.

این ذخیره سازی اطلاعات به ما کمک خواهد کرد تا یک گفتمان هدفمند و آگاهانه را در ارتباطات بعدی با مشتری، در پیش بگیریم.

iStock_000019973485_Medium

2-راه اندازی سامانه پیامک کوتاه 35711:

  این سامانه درخواستهای نصب مشتریان را پوشش می دهد و نیاز به تماس مستقیم از سوی مشتری را نیز از بین می برد. همکاران ما در مرکز تماس 35711 با مشاهده پیامک های دریافتی اقدامات مرتبط با درخواست را انجام خواهند داد.

  همچنین به کمک این سامانه پیامک کوتاه، مراحل بعدی پذیرش، ارجاع و پیگیری امور مرتبط با آن نیز انجام شده به نحوی که مشتری و نماینده خدمات در جریان کامل مراحل طی شده قرار خواهند گرفت.

two-people-texting-on-the-phone_1347-134

3-استفاده از خدمات آنلاین پورتال وب

  راه اندازی پورتال وب این امکان را فراهم کرده که مشتری بدون نیاز به برقراری تماس، وارد سامانه شده و از آن طریق درخواست خود را ثبت نماید.

  همکاران ما در مجموعه خدمات مشتریان به محض رویت درخواست، نسبت به پذیرش، ارجاع و اقدامات بعدی وارد عمل خواهند شد.

در این سامانه امکاناتی نظیر ثبت شکایات، درخواست نمایندگی خدمات و… برای عموم ایجاد شده است.

  بخش گسترده ای از این امکانات نیز به شبکه گسترده نمایندگان خدمات پس از فروش مستقر در شهرستانهای مختلف کشور مربوط می گردد و آنها میتوانند ارتباطات کاری با سازمان را از طریق کارتابل خود انجام داده و تغییرات به وجود آمده شامل رخدادهای مالی، درخواست قطعات، ارجاع کار، اخبار و … را رویت نمایند

Screen Shot 2017-12-24 at 2.52.36 PM

4-ابزار پیام رسان 35711:

  این ابزار به ایجاد یک رابطه چند وجهی بین مشتری و سامانه 35711، نمایندگان شبکه خدمات پس از فروش و سامانه منجر شده است.

  در این پیام رسان درخواستهای نصب و تعمیر مشتریان، دریافت و پس از پذیرش در نرم افزار، به نمایندگان خدمات مربوطه ارجاع میگردد.

  تمامی این اطلاعات وجریان های رسیدگی از سامانه 35711 به اطلاع مشتری و نماینده خدمات خواهد رسید.

5- نظر سنجی :

  مدیریت ارتباط با مشتری از جمله مباحثی است که در ابعاد مختلف میتواند به بهبود فرآیند فروش ، تولید و بازاریابی کمک شایانی نماید.

با استفاده از اطلاعات بدست آمده از مشتریان ، ابعاد تازه ای از نقاط ضعف و قوت محصول عرضه شده ، خدمات ارائه شده ، استراتژی بکار رفته در فروش ، لجستیک مورد استفاده و… مشخص می گردد که هرکدام از این اطلاعات میتوانند سازمان را هم راستا با شناسایی واقعی نیاز بازار و مشتری به اهداف خود نزدیک نماید.

ما نیز با راه اندازی این واحد که به صورت متمرکز در سامانه 35711 طراحی شده ، بلافاصله پس از ارائه یک خدمت به مشتری با او ارتباط گرفته و خدمات ارائه شده  را از جنبه های متفاوت مورد ارزیابی قرار می دهیم.

این ارزیابی ها ما را در جهت برطرف کردن نقاط ضعف، تقویت عوامل مثبت ذکر شده ، هدایت خواهند کرد.

همچنین طی نظرسنجی های صورت گرفته با تکیه بر کسب اطلاعات لازم از مشتریان، به بخش بندی درست جامعه مورد هدف بر اساس ذوق و سلایقی که دارند پرداخته و استراتژی تولید و فروش خود را به صورت هوشمندانه و هدفمند در جهت حرکت رو به آینده بازار طراحی و منطبق نماییم.